Hejbni lůnem

23. 10. 2018 | † 09. 09. 2020 | kód autora: MQC

flower uterus»Ve stresu se nám stahují svaly, a to i ty vnitřní. Já sama napětí v lůnu pociťuji dost intenzivně a vždy se ho toužím co nejrychleji zbavit. Sepsala jsem proto cviky, které k uvolnění napomáhají. Nejlépe je je cvičit preventivně. Když už ne každý den, alespoň v době, kdy cítíme, že "jde do tuhého" :) «

 

  • Pánev v šátku
  • Vaječníkové dýchání
  • Pilates cviky
  • Hormonální jóga
  • Jóga proti PMS
  • Energetické vajíčko

 

 

 

 I. Ovázání pánve šátkem

Hezky pevně! Lůno se při příjemném tlaku začne uvolňovat. Vnímejte, jak napětí taje a prostor v podbříšku se zvětšuje.

 

II. Vaječníkové dýchání

Dlaně přiložíme na oblast vajčníků. Při výdechu ji sevřeme mezi prsty, jako bychom se chtěly štípnout. Představujeme si, jak ždímáme všechno napětí, starou energii, emoce a krev, pryč z vaječníků. Zároveň se ždímáním zatnutím aktivujeme pánevní svalstvo. S nádechem pak uvolňujeme sevření a nabíráme ze země novou a svěží sílu.

 

III. 5 pilates cviků


IV. Hormonální jóga

Víkendový seminář HJ byl jedním z těch, na kterém jsem se mohla potkat se zajímavými ženami a jejich příběhy, které je přivedly. Přikládám schéma z internetu, postup lze dohledat na ytb.

Výsledek obrázku pro hormonal yoga dina

V. Jóga proti bolestivé menstruaci


 VI. Energetické vajíčko

Yoni egg, polodrahokam zbroušený do tvaru vajíčka. Já zatím používám spíše k uzemění, než ke cvikům. Informace jsem čerpala ze stránek kalíšek.cz a z e-booku zdarma od Moniky Šicové

 

 

//inspirace: Renata Sahani, Pilates Online Academy, Dinah Rodrigues, Martina Doubková, Petra Cihlářová, Monika Šicová


Zobrazit další články tohoto autora

Související články

Copyright © 2008-2020 Hups.cz. Všechna práva vyhrazena.